some space




Saturday, July 3, 2010

ketabahanku tercalar luka


Beberapa hari ini aku rasa sangat sedih dengan masalah yang melanda. ermm..entahlaa..aku bukannya orang yg suka naik angin tak bertempat..malahan jarang untuk aku nak carik pasal dengan org..tapi tekadang tahap kesabaran kita itu ada tahapnya...orang kata idup niee biar beradap jgn biadap..jgn menyombong tak bertempat....sangat2 ak ingatkan diri jauhi tabiat tak sehat niee..mmm...bila kita 'terasa' di jatuhkan..berhak untuk kita bersuara..apa guna mulut kalo x dpt nak depend diri sendiri ..wlpon dengan niat bergurau,.bergurau tue ada hadnyaaa,tekadang sensitivity org tue xsama dengan kita...Tetapi aku tahu semua ini ada hikmahNya. Oh tuhan kuatkanlah semangat ini untuk aku meneruskan hidup dengan lebih baik, demi mempertahankan maruah diri,aku kehilangan dirinya..dan aku redho..munkin telah di rancang olehmu..xmampu di lawan..inilah takdir buatku..jika ini adalah salah satu ujian untuk aku menjadi manusia yg hebat pada masa akan datang aku redha dan terima segala ketentuanMU....aku ku tabah menghadapi dugaan ini..walaupun ketabahan ini telah di calari lukaa.....

No comments:

Post a Comment